26 September 2011

Jamuan Hari Raya Aidilfitri PPPBCJ 2011

Klip Video

Lihat gambar-gambar lagi ... (sila klik)

25 Sep 2011 bersamaa 27 Syawal 1432H, PPPBCJ telah berjaya mengadakan Majlis Jamuan Hari Raya Aidil Fitri di Padang Permainan Fasa 2B, bermula jam 12.00 tenghari dan berakhir pada jam 2.30 petang. Majlis ini talah diurus dengan baik oleh Pengarah Program, Saudara M.Ibrahim Ghazali dan dibantu oleh AJK yang lain.


Tujuan majlis ini adalah untuk meraikan Syawal bersama-sama ahli persatuan dan penduduk Taman Cheras Jaya. Disamping itu juga, majlis ini bertujuan untuk mengeratkan silaturahim, membina suasana harmoni dan perpaduan sesama warga penduduk Taman Cheras Jaya serta sekitarnya.




Majlis dimulai dengan bacaan doa oleh Tuan Iman Masjid Taman Cheras Jaya, Tuan Ahmad Fauzi bin Dahalan kemudian disusuli oleh ucapan oleh Tuan Pengerusi PPPBCJ, Tuan Haji Azman bin Idris.


Terdapat pelbagai menu yang telah disediakan iaitu Nasi Minyak Hujan Panas dan Sate serta kuih-muih  yang dibawa oleh warga penduduk.Terdapat juga aiskrim yang disumbangkan oleh Syarikat Polar Aiskrim.


Majlis ini diserikan dengan cabutan bertuah untuk 10 hadiah hamper yang disediakan oleh PPPBCJ. Hadiah hamper telah disampaikan oleh pengerusi dan timbalan penegrusi. PPPBCJ juga memberi sumbangan Duit Raya kepada semua kanak-kanak yang hadir.



Bagi pihak PPPBCJ mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua ahli dan penduduk yang hadir bagi memeriahkan lagi majlis ini. Pihak PPPCBJ juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada penyumbang-penyumbang,  orang perseorangan yang berkerja keras menjayakan majlis ini. Sumbangan bakti tuan-tuan sangat berharga buat PPPBCJ. Semoga majlis seperti ini dapat diadakan setiap tahun.

Lihat gambar-gambar lagi ... (sila klik)

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan